Ранкова зустріч

Чотири основні компоненти ранкової зустрічі:

Вітання

Учні разом із вчителем розміщуються в колі, усі вітаються. Це дає відчуття своєї важливості та приналежності до групи.

 

Всі звертаються один до одного на ім’я, що допомагає створити атмосферу дружби.

Вітання створює спокійний і розважливий настрій для наступного елементу зустрічі.

Групове заняття

Розпочинається після спокійного обмірковування інформації. У класі створюється відчуття єдності, радості через виконання пісень, участі в іграх, коротких і швидких заняттях.

Такі групові заняття, здебільшого, пов’язані з навчальною програмою чи темою, яка в цей час вивчається в класі.

Обмін інформацією

Учні висловлюють свої думки, обмінюються ідеями та пропонують важливі для них теми для обговорення.

 

Діти мають змогу дізнатися щось один про одного. Обмін інформацією допомагає розвивати навички, які дають змогу навчатися впевнено говорити й слухати.

Щоденні новини

Це коментування письмового оголошення, яке щодня вивішується на відповідному стенді чи дошці.

 

Письмове оголошення налаштовує учнів на те, що має вивчатися цього дня, а також дає можливість обміркувати події та навчання попередніх днів.

 

Щоденні новини допомагають дітям тренувати навчальні навички, що сприяють розвиткові математичних та мовленнєвих навичок. Початок індивідуальної роботи або діяльність у центрах активності.

Такі заняття дають дітям змогу розвивати соціальні та навчальні навички, поєднуючи соціальний, емоційний та інтелектуальний розвиток кожного учня. Повторення позитивного досвіду сприяє розвитку доброти, емпатії та інклюзії, а також дає результати як у спільноті класу, так і поза його межами.

ранкове коло.jpeg

Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності.

 

Педагоги присвячують 15–20 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день.

Мета ранкової зустрічі

  • Створення спільноти

  • Розвиток навичок спілкування

  • Розвиток соціальних навичок

  • Створення позитивного настрою

 

Позитивний настрій у класі створюється за рахунок:
  • атмосфери довіри;

  • відчуття приналежності до спільноти;

  • участі в прийнятті рішень;

  • доброти та заохочення з боку однолітків;

  • вільного від критики ставлення вчителя;

  • очікування конкретних результатів;

  • справедливості та неупередженості.

  • Facebook Гімназія 34 " Либідь "
  • YouTube Гімназія 34 " Либідь "

Контакти

Адреса

© 2020 Всі права застережено. Сайт створено за допомогою Wix.com

(044) 463–33–38
(044) 463–27–63
(044) 463–29–07

info@lybid.kiev.ua

м.Київ

вул.Межова 22

  • Facebook Гімназія 34 " Либідь "
  • YouTube Гімназія 34 " Либідь "